MHZ - Cougar 2

Úvodní stránka 1 2

Konfigurace: MHZ Cougar 2 setup
Trup MHZ Cougar 2 - sklolaminát
Osazeno komponenty Kormidlo + náhon: MHZ Trimax, WireDrive 2mm
Motor NEU/Castle 1520 1600KV
Regulátor Turnigy T180 Marine, 3-6S, BEC
Akumulátor NanoTech 6S 5000mAh, 65-130C
Servo Hextronik HX12K, 10kg
RX JR R770S SPCM 40MHz
Vrtule Octura X445/Prather 225
Délka/Šířka 980mm(1140mm přezevšechno) / 210mm
Výkon/Váha 3,7kW / 2450g(3260g RtR)

6.3.2010 - MHZ Cougar 2 - Délka trupu 980 mm, šířka 210 mm, hardware MHZ Trimax a MHZ kormidlo. Pohon lodi obstarává střídavý motor Feigao 580L, regler HiModel GX 200, akumulátory ?, ještě není rozhodnuto.

No comment.... No comment....

Přibližně v tomto stavu jsem jej pořídil od svého kamaráda :-) Byla to nabídka, která se prostě nedala odmítnout.

No comment.... No comment....

Úpravy neminou ani Cougara...... Motor přijde posunout níž kvůli težišti. Přínos nebude nijak markantní, ale pro ten pocit... :-)

No comment.... No comment....

16.3.2010 - Cougar je téměř hotov. Motor se mi podařilo posunout níž o cca 5 mm.

No comment.... No comment....

Video s motorem Feigao 580L

23.6.2011 - Původně byl Cougar navržen na 8S LiPol 5000mAh, ale zjistil jsem, že 6S Lipol bude pro loď této velikosti dostačující. K tomu patří i výměna pohonu, tedy motoru určitě a tak jsem pořídil Leopard 4082 1250KV, který plánuji nadále provozovat s vrtulí Prather 225.

No comment.... No comment....

Vše na svém místě. Motor teď nepůsobí v lodi tak mohutně. Myslím, že tam docela pěkně zapadl. Loď je teď o cca 300 gramů lehčí díky absenci příjmačových baterií a díky lehčímu motoru. Ručička váhy se ustálila na konečných 3150g RtR.

Video s motorem Leopard LBP4082-B

No comment.... No comment....

Video s motorem Leopard LBP4082-B + Turn Finy

1.4.2012 - Nabízím první naměřená data s motorem Leopard a 6S Nanotech 5000mAh 45-90C a vrtulí Prather 225 (47mm, 1.5 stoupání).

No comment.... No comment....

2.5.2012 - Při poslední testovací jízdě s vrtulí ALU X448/3 se regulátor HiModel GX200 vypnul po jízdě na přehřátí a trošku zasmrděl. Nechtěl jsem riskovat výbuch FETů, proto jsem jej preventivně vyměnil za osvědčený Turnigy T180 Marine. Test ještě neproběhl. Odběry proudu opět změřím a vystavím.

No comment.... No comment....

5.3. 2014 - Po několika letech provozu bylo potřeba udělat generálku. Na sezonu 2014 je Cougar vyzbrojen novými bronzovými ložisky, motorem Castle NEU 1520 1600kV, hřídelí WireDrive 2mm uloženou v teflonovém pouzdře s Ketronovými ložisky na obou koncích. Dále bylo upraveno ještě pár drobností, změna tvaru TurnFinů, přechod na SPCM modulaci, zkrácení kabeláže,maznička, spojovací materiál, estetické náležitosti...

No comment.... No comment....

Původní a nová 2mm WireDrive hřídel se spojkou s 8mi Torx červíky. Držák serva byl posunut o cca 10mm níže.

No comment.... No comment....

Motor na místě.

No comment.... No comment....

Kompletní sestava hřídele. Vpravo kompletně smontováno.

No comment.... No comment....

Úvodní stránka 1 2