Trup | MHZ Fountain GMC - sklolaminát |
---|---|
Osazeno komponenty | MHZ SkuPo, pevná hřídel |
Motor | HiModel 2835 3900KV |
Regulátor | Turnigy Plush 30A, 2-4S, BEC |
Akumulátor | 2S LiIon JETI PowerIon 1300mAh |
Servo | GWS Naro Pro, 1,6kg |
RX | Jeti Rex 5 Plus, 40MHz |
Vrtule | TenShock 30mm, 1,4 pitch |
Délka/Šířka | 380mm(420mm přezevšechno) / 105mm |
Výkon/Váha | 90W / 315g(395 RtR) |
14.9.2007 - A toto je druhá verze s pevným hřídelem.... S pružným hřídelem jsem nikdy předtím neměl možnost se setkat, a tak jsem chtěl porovnat oba typy provedení. Motor, regulátor, servo, atp... zůstalo stejné, jako v předchozím případě.
Model je vybaven "střídavým" motorem 2835 s KV3900 čínského původu, regulátor z HiModelu Fly 30A, servo GWS Naro Pro, příjmač REX 5 Plus od firmy Jeti.
Nejdříve jsem plánoval použítí NiCd akumulátorů velikosti AA, bohužel sou moc težké, tak byly objednány 2S PowerIon 1300 od firmy JETI.
Při prvních testech s "tvrdšími" aku jsem zjistil, že se po chvilce regulátor začne v malém uzavřeném prostoru přehřívat. Nechal jsem si u kamaráda zhotovit chladíče. Nyní je již vše v pořádku.
Bohužel jsem podcenil možnosti trupu, tak regulátor neumožnuje z modelu dostat maximum. Zvolil jsem typ regleru, který zvládá max. tři články a zdá se, že by to ještě jeden článek sneslo. Tak by byl využit potencial trupu i motoru, který se s tříčlánkem LiPol stále jen "fláká" :-)
NiCd baterie nejsou příliš vhodné pro takto malou loď. Při současných cenách se dá uvažovat o LiXx aku. Já jsme zvolil LiIon aku od firmy Jeti, PowerIon 1300.
21.5.2009 - Fotky z letošního ježdění.....
27.9.2009 - Konečně proběhla povrchová úprava.
24.4.2011 - Na srázku v Náchodě.......