Trup | Olaminovaný balsový trup, laminátová paluba |
---|---|
Osazeno komponenty | Pevná hřídel - nerez 4mm |
Motory | NTM Prop Drive Series 28-30A 750kv |
Regulátor | Turnigy Marine 35A |
Akumulátor | 3S A123 2300mAh |
Servo | GWS Naro Super D 3,6kg |
RX | Corona RP6D1 40MHz |
Vrtule | Graupner 30mm/3 |
Délka/Šířka | 475mm(480mm přezevšechno) / 150mm |
Výkon/Váha | 100 Watt / cca 700g (850g RtR) |
22.3.2012 - Den první...Už mne nebavilo se za chladného podzimního a jarního počasí koupat, když motor přestane reagovat. Rozhodl jsem si pořídit loďku na svážení "mrtvých" modelů. Nenašel jsem nic, co by se mi libilo na trhu, tak jsem se pustil do stavby sam. Dlouho jsem nevěděl, jaký materiál použít. Nakonec jsem dostal z nostalgie chuť se vrtátit do svých začátků a volba padla na balsu.
Kostra je hotová, zítra dostane obšívku a po zaschnutí se bude laminovat.
26.3.2012 - Den druhý...Obšívka drží na svém místě. Celý trup jsem z venku i zevnitř natřel laminovací pryskyřicí, aby byl trup před oplácáním tkaninou pevnější.
6.4.2012 - Den třetí...Byly vylámány některé balsové přepážky pro lepší přístup do trupu. Na obšívku přišly dvě vrstvy skleněné tkaniny a dnu trupu také tak.
29.5.2012 - Den čtvrtý...Trup je nachystán na vyvážení a následné nalepení paluby.
24.7.2012 - Den pátý...Paluba je zalepena a trup osazen elektronikou. Je připravena na vodu a dá se řici, že téměř hotová.
Loď je nyní primárně určena na svážení "mrtvých" modelů na vodě. Celek jsem však stavěl tak, aby bylo možné v budoucnu doplnit o nástavby a přestavět na remorkér pro lehký TugTowing. Loď pohání silný střídavý motor s rotačním pláštěm, který slibuje pro tahání vany slušný potenciál. Tímto toto vlákno končím, přestavba na remorkér bude v budoucnu pokračovat v jiném vlákně.