Hobao Hyper 8 Pro E-Buggy

Úvodní stránka Df-02 Hyper 8 E-Hyper 8

Konfigurace: "Hobao Hyper 8 Pro - Electric"
Podvozek Hobao Hyper 8 Pro
Motor NEU 1415/1Y 2200KV
Regulátor Hobbyking 150A, 2-6S, BEC
Akumulátor 6x LiPo Turnigy NanoTech 2200mAh, 45-90C
Servo Hextronik HX12K, 10kg
RX Futaba FP-R113iP PCM 1024, 40MHz
Délka/Šířka 460/300mm
Výkon/Váha 3,6 kW / 3200g(3600g RtR)

22.4.2011 - Pro konfort jsem sladil pohon buggy s ostatními modely, na které jsem zavedený. Přišla na řadu konverze na elektro. Pohon 6S Lipol Nanotech 45-90C 2200mAh, Regler HobbyKing 150A, motor Castle-Neu 1520 1600KV. Vše ostatní zůstalo původní, tedy standartní čínské 11kg servo, příjmač Hitec.

No comment.... No comment....
No comment.... No comment....
No comment.... No comment....
No comment.... No comment....

22.6.2011 - Z laminátových destiček jsem zhotovil krabičku na příjmač, jako ochrana proti prachu a odstřikující vodě. V zimě jej ale stejně budu muset ještě nějak zatěsnit. Sám jsem zvědav, do jaké míry bude buggyna v zimě použitelná.

No comment.... No comment....

14.3.2012 - Poslední co chybí je dokončit boudu a chlazení motoru. Motor je opatřen twin-turbo :) 5V ventilátory napojené na výstup regulátoru pro tyto účely určeným. Chlazení motoru se bude v horkých letních měsících hodit.

No comment.... No comment....
 
No comment.... No comment....

11.5.2012 - Buggy je dokončena, doplnil jsem osvětlení pomocí LED diod pro noční jízdy a sestavil dohromady.

No comment.... No comment....

19.10.2012 - Fun Time...

No comment.... No comment....
 
No comment.... No comment....

23.1.201 - Vůz dostal pro sezónu 2014 nový zavodní motor NEU1415/1Y 2200KV. Zatím bez chlazení. Na start nastoupí s 6S LiPol 2200mAh. Otáčky jsou vyšší než bývá zvykem, uvidíme jak si povede.

No comment.... No comment....

Úvodní stránka Df-02 Hyper 8 E-Hyper 8