Úvodní stránka MMP Flesh - JET NQD JetSprint
Trup | NQD Jet Sprint 757 - ABS |
---|---|
Osazeno komponenty | Turbína: NQD JET Drive 19mm |
Motor | Brushless 2040 2370KV |
Regulátor | 1x Multiplex 30A, BEC |
Akumulátor | NanoTech 3S 2200mAh, 45-90C |
Servo | GWS Naro Super D 3,6kg |
RX | Futaba FP-R113iP PCM 1024, 40MHz |
Délka/Šířka | 430mm(440mm přezevšechno) / 185mm |
Výkon/Váha (Očekávané) | 160 Watt / 350g (550g RtR) |
18.6.2014 - Původně docela zdařilá hračka, kterou lze snadno předělat na plnohodnotný RC model. Nejdříve bylo nutné zbavit hračku původního RC vybavení. Zbyl holý trup z ABS plastu.
Úprava je docela snadná, spočívá v úpravě uložení impeleru v turbíně, zhotovením držáku serva a v neposlední řadě osazení střídavým motorem.
Místo uložení serva bylo vylaminováno dvěma vrstvami skelné tkaniny prosycené řídkým CA lepidlem. Oba dílý budou následně zalepeny do trupu.
25.6.2014 - Zalepen držák serva do trupu. Do trysky bylo Loctitem 648 zalepeno nasávání chladící vody.
23.8.2014 - Turbína byla očištěna od otřepů a zalepena do trupu CA lepidlem.
V době tvrdnutí lepidla jsem si nachystal pohonnou jednotku, motor a regulátor.
Další krok kompletace bylo osazení vodním chlazením a přesoustružení spojky pro navlečení spojovacího elementu.
29.8.2014 - Zde je vidět unašeč implereru. Letmo sestaveno a nainstalováno chlazení komponent pohonu.
Před usazením pohonu do trupu. Vše potřebné nachystáno na snadnou montáž motoru, regulátoru i serva.
28.9.2014 - Konečně na vodě. Jízní vlastnosti jsou vesměs dobré, rychlost odhadem 15km/h. Těžiště by mohlo být více vzadu, loď má tendence při výskoku na vlných ztácet nasávání do turbíny po delší. Trvá delší dobu, než začne mít turbína opět tah.